Nota Ara

Karayip Korsanları Melodika Notaları ve Çalınışı

NOTALAR AŞAĞIDA

 Herkese merhaba, Karayip Korsanları notaları sayfasına hoş geldiniz.

mükemmel

Çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim :)

Abi nolur dert ortağın benim gelsin

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

Abi ben senin hayranınım senden küçük bir ricam olacak yeni atacağın notanın yanına parantez içerisinde efe dağ ve hayranlarım için diyebilirmisin ve ben büyüyünce bir piyanist olmak istiyorum senin notanı alıp piyanoda çalıyorum iyimi varsın (bir alkışı hak ediyorsun . İnsanlara bir şeyler öğretmeye çalişmanda çok ince bir davranış)

Çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim :)

Sib ne demek?

Merhaba, müzikte diyez(#) ve bemol(b) diye iki kavram var. Diyez(#) önüne geldiği notayı yarım ses İNCELTİR. Örneğin sol#(sol diyez) notası melodikada sol notasının hemen bir SAĞINDAKİ siyah tuştur ve sol# yazan yerlerde o tuşu çalmak gerekir. Bir de bemol var, bemol önüne geldiği notayı yarım ses KALINLAŞTIRIR. Yani örneğin sib(si bemol) notası melodika si notasının hemen bir SOLUNDAKİ siyah tuştur ve sib yazan yerlerde o tuşu çalmak gerekir. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Anlamadığın bir yer varsa yine açıklayabilirim, iyi çalışmalar...

Reis industury baby çalarmısın

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

My heart will go on çalar mısınız

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

aga 3 gündür çalışıyorum daha 1. sayfayı anca bitirdim bide 2. var bu arada biraz mükkemmel takıntım varda o yüzden yavaş çalışıyorum

Çok sevindim öğrenmene, başarılarının devamını dilerim :)

ben bunu dinlerken yoruldum hele çalmayı denesem

:)

çok güzelll

Çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim :)

abi merhaba öncelikle çok güzel çalıyorsun benim senden bir ricam var plevne marşını çalabilirmisin ? internette hiç yokta.

Merhaba, sitede zaten var, "nota ara" kısmına Plevne yazarsan çıkacaktır...

Reis Karayip Korsanları Up is Down çalsana

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

Lütfen birkaç Alan walker şarkısı daha ekler misiniz?

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

Abi ben bu şarkıyı çok severim ve çok güzelde çalarım abi senden bi isteğim var pelerine marşını gönderirmisin 8.sınıf dersi diyolar ama çalmak istiyorum ve bu şarkı zor youtubede bununla ilgili video yolarmısın?

Bahsettiğin marş Plevne Marşı mı?

ABİ ROCKSTAR DA ÇALABİLİRMİSİN SEVDİĞİM BİR ŞARKI

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

bu siteye [lily]şarkısının notalarını ekler misiniz

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

Ellerine saglık abi .Çok güzel olmuş ama ben 1.24 saniyeden 1.30 arsında yapamadım bir az zorlandım amam sende iyi çalışmısın

Çok sevindim öğrenmene, başarılarının devamını dilerim :)

Bunu yapmanızı bekliyordum çok güzel olmuş.Rica etsem saklama bulurlar şarkısınıda yapabilirmisiniz?

Teşekkür ederim, ilerleyen zamanlarda belki yapabilirim.

abi bitliste beş minare notalarınıda verir misiniz ? elinize sağlık

İlerleyen zamanlarda belki yapabilirim :)

Benim bildiğim La-do-re-re,Re-mi-fa-faFa-sol-mi-miRe-do-re Çarpı 2La-do-re-reRe-mi-fa-faSol-la-sib-sibLa-sol-laLa-do-re-re Re-mi-fa-faFa-sol-mi-miRe-do-reKısa ama ben böyle biliyorumBu arada abi ellerine sağlık çok güzel çalmışsın

Çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim :)

Çok teşekkür ederiz.

Rica ederim iyi çalışmalar...

Umarım daha çok insan sizi tanır

Güzel yorumların için çok teşekkür ederim, inşallah sizlerin destekleriyle çok daha büyüyeceğiz :)

Çok iyi

Çok teşekkür ediyorum çok sağ ol :)